Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2014 15:16 - Малко факти, които е добре да се знаят!
Автор: hoho22 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5638 Коментари: 10 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нямам претенциите да съм отдавна в този блог, но някои факти трябва да ги спомена, за да може евентуални нови блогъри да не се чудят къде са попаднали и що за зоологическа градина e това място.
   Да започнем с така познатата вече на всички г-жа Милейди. Много от по-старите блогъри твърдят, че тове е не друга, а известната в нета ketbaloo  . Ако това е така, то същата персона е притежателката на ник fatalna13”, който тя не крие, но и на един друг все още прилично държащ се донякъде ник silviia, където тя публикува своята „поезия“. Въпросната особа е притежателка и на никовете trevichka”, “iviviv и още редица други, които в последствие е деактивирала, но във всеки един момент може да ги възроди и да вкара в употреба. Винаги е правила впечатление в блога, но върхът на славата постигна с историята с така наречения „Лавър“, собственик на не по-малко никове, но него няма да го закачам много, защото той е в отпуск. Почти съм сигурен,че в реалния живот той е добър човек, но тук в блога не „игра по правилата“ .В последствие се укроти и стана нормален блогър, за разлика от нея, която използва неговото име за щяло и нещяло. Нейната лудост е безгранична, до такава степен, че на моменти може да ни се стори и забавна.  
   И все пак тя е едно ниво по-долу от лудостта на един друг блогър, притежател на никовете rozzata”,”whitelight1”,”anonymous3”  и редица други, за които няма да ми стигне времето да изброявам.  Всички ги виждат редовно на начална страница. Това което се е случило през нощта с предния ми постинг е своеобразен рекорд. През малките часове на нощта е натрупал 11 отрицателни гласа от нищото. Нито един от клонингите на въпросният „извънземен“ не е сметнал за необходимо да остави коментар, за да обясни донякъде неговото поведение. Колко болен мозък трябва да си за да измислиш никове катоjijimiji3“ или пък spawn1” , само за да гласуваш отрицателно за останалите колеги, а същевременно ти самият да се самогласуваш и самокоментираш ежедневно. И други блогъри имат клонинги, но те са един или два и са добронамерени. Те не парадират с тях и най-вече не бълват спам до безобразие, или както се бе изразил някой преди мен: Не хвърлят толкова тор с лопатата в блога, като него. Неговото безумие е надминало всякакви граници. Пиша това, защото знам че ще го прочете и ако все пак е останала малко съвест в него ще укроти топката и ще прояви малко уважение към останалите съблогъри. Дано да се вразуми и да не се налага да пиша друг подобен постинг с още разкрития за въпросния „колега“.  Вярвам, че каквото и да се случва в този блог, както и да се бъзикаме един друг има едно негласно уважение помежду ни и ако не някой модератор, то самите ние трябва да си поддържаме известен ред.



Тагове:   блог,   уважение,   ред,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Болни мозъци
03.01.2014 15:18
колкото щеш... Всеки четвърти българин е откачен.
цитирай
2. vishnichka - Все ми се струва, че не използваш на място думата клонинг,
03.01.2014 15:35
при който бихме имали известна приемственост, разпознаваемост...

Приятелският ми съвет е който има сериозни проблеми, или оплаквания, да пише директно на модерацията на блог.бг! На постинги почти никога не реагират или твърде рядко се случва, но май сега сме в режим свободно падане...

Поздрави!
цитирай
3. hoho22hoho22 - Е как да ги назовавам?
03.01.2014 15:44
Другият профил? Или другото лице на тази личност? Те постоянно се менят. Някои ги деактивират, после изкарват нови и нови. ;)))
цитирай
4. freeoldmen - Няма смисъл да призоваваш за съвест.
03.01.2014 16:07
Това са тежко болни хора, внезапно добрали си до трибуна, откъдето гордо да обявят, че са Наполеон, Чингиз хан, Ганди и Далай лама едновременно.
Термини като срам, съвест, гледна точка на другия и т.н. глупости изобщо са им непонятни...
цитирай
5. vishnichka - Да, профил е добре,
03.01.2014 17:52
и не изглежда маловажно, защото там са 'въдиците', които се виждат още от пръв прочит на всеки блог!:)
цитирай
6. tonisv - Такива хора имат някакъв ценностен проблем
04.01.2014 00:28
И на други места има такива профили...Коментирали сме с приятели за тях...такива хора имат някакъв проблем...или са лоши и злобни по природа ...или са завистливи...общо взето до такива изводи стигнахме...или имат комплекси.
цитирай
7. hoho22hoho22 - Пак има изненади за добро утро :)
04.01.2014 10:06
Единия луд излива гнева си с минусчета от клонингите, а другия с ЛС:

Гогоо...,даваш ли ми... (ново)
публичноо ,да ти разбия разбитата ПЕрсона ?!!
мога много нещаа, ,селски !!
не ме споменавайй.,.защото другия нож,
ще бъде ..фатален.ясну??

Изпратено: 01:26 От: fatalna13
Изтрий | Отговор
цитирай
8. hoho22hoho22 - защо не ми се появява коментара?...
04.01.2014 15:10
анонимен написа:
защо не ми се появява коментара?
тая лудата няма спирка

Явно бъг, който никога няма да се оправи
цитирай
9. hoho22hoho22 - понеже въпросната персона не допуска мои коментари,
04.01.2014 15:20
(както впрочем и другия клонингмастер), явно трябва да и отговоря тук:

Когато аз забележа някаква нередност ще я споделям с всички блогъри. Някои от тях ми споделят, че ги е страх да коментират, за да не ги "полазят" такива паразити. Няма страшно. Има силно действащи препарати и срещу тях...
цитирай
10. born - Въобще не ми пука дали ще съм с плю...
27.01.2014 16:06
Въобще не ми пука дали ще съм с плюсове или минуси, още повече дали някаква или някакъв нещастен комплексар ще ми коментира това, което съм поствал. Наличието на такива малограмотни кифли и пичлеменца доказва , че /както казва един велик французин от преди 2 века / "Демокрацията е за боговете, а не за хората, защото боговете са безгрешни, а хората-не." Не за друго, а заради това, че анонимността позволява на всеки психически болен да оплюва когото си пожелае. Ако някой не е съгласен с това, нека ходи всяка седмица на гробищата, да се поразходи там поне по половин час, за да види къде свършва пътя на всекиго - и на "великите мозъци" и на всички останали. На подобно място следва да кажа "Амин".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hoho22
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 203487
Постинги: 40
Коментари: 404
Гласове: 580
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031