Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2014 16:16 - Из дневника на един щастлив блогър...
Автор: hoho22 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6109 Коментари: 14 Гласове:
30

Последна промяна: 10.02.2014 16:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Аз съм щастлив човек. Не знам защо досега не съм го осъзнавал? Трябваше да минат няколко месеца от активния ми блогърски живот, за да разбера този неоспорим факт. В свободното си време сърфирам безцелно из този виртуален свят наречен интернет. Посещавам редица места, за които иначе мога само да мечтая, но в нета  имам възможност да почувствам и да вдишам от тяхната атмосфера. Където и да скитам обаче, в крайна сметка пак се връщам тук на българска територия в блог.бг. Досега не си давах сметка какво райско кътче е това, един оазис скрит в дебрите на зловещите интернет пространства. Сега вече мога да оценя достойно този блог.
   Само тук мога да получа това, което никое друго място из нета не ми предлага. Само тук написвайки десетина реда, които дори не са и в рима мога да получа в отговор стотина, които са изпълнени с хвалебствени коментари и пожелания за слънчеви щастливи дни и нестихваща  любов. Така дори и най-големият песимист и неграмотен човечец като мен би повярвал в собствените си нечовешки способности и в своя безграничен талант. Това е мястото, където се откриват безценни нешлифовани диаманти и бляскави кристали от тази необятна литературна мина. Тук се раждат бъдещите господари на перото и мастилото, като мен.
  
Само тук, публикувайки своите мисли аз мога от десетина читатели да получа 30 и повече положителни гласа и около 300 прочита, защото читателите са вярни и почти автоматично им ставам любимец. Те четат и препрочитат денонощно написаното от мен и веднага намират идеята и скрития замисъл, въпреки че аз такива не съм имал.      
   Само тук (ох, това ми е любимо) пускайки постинг малко преди полунощ, на сутринта го заварвам начело, най-отпред в класацията сред най-популярните. Но това не бива да ме учудва! Докато повечето българи спят, ме четат китайци, японци, дори австралийци, защото те както знаем са по-напред с часовника от нас и при тях денят отдавна е започнал. А какво по-хубаво начало на деня за тях от прочитането на поредния  ми постинг, пък бил той дори само с  някаква снимка или два три реда откраднати фрази. Как да не обичаш това място?! Още повече, че когато някой грубиян изрази съмнение относно моя талант в негово постингче някакво, което никой не чете, той автоматично бива свалян от модераторите, още преди да е станал популярен с глупостите си. Така се дава път на талантливите и даровити хора като мен. И понеже само един профил не стига за да разгърна цялостния си талант, аз с удовоствие си правя още и още профили, колкото е възможно повече, защото имам толкова важни неща за казване и толкова много факти от земния и извънземния живот за публикуване, колкото моите верни и жадни за знания читатели не могат да си представят.
   Но това съвсем не всичко! Понеже десетките ми профили се оказват крайно недостатъчни  за моето „творчество“, то публикациите ми биват копирани от още стотици други помощни никове, любезно поддържани от системата за всеобщо популяризиране на написаното. Някои злобари наричат тези активни и работливи никове спамъри или спамаджии, несъзнавайки полезната им дейност. Но на тези завистливци никой не им обръща внимание, техните публикации бързо изчезват. Системата е имунизирана срещу такива вируси като тях. Те се мъчат да пробият залъгвайки хората, че имат истини за казване, публикуват информации за „нередности“ и други такива според тях "несправедливости", но опитните блогъри и модераторите не са вчерашни. Те знаят на кого да вярват и същевременно да му бъдат вярни и не се поддават на заблуждение. Писанията на такива не-нормалници изчезват яко дим, все едно не ги е имало. А мен продължават да ме четат  във всичките ми форми и превъплащения и то с нестихващ  интерес, защото системата се грижи за това аз да съм истинска звезда. Как да не обичам това място?


image



Тагове:   щастлив,   блогър,   интернет,


Гласувай:
30



1. freeoldmen - Измислен блог в измислена държава.
10.02.2014 16:38
В условията на измислена пазарна икономика.
Това не им пречи да си прибират печалбите, сигурно с кеф ни се чудят на простия акъл, още да сме тук.
Присъствието на нормални блогъри изобщо не е необходимо, при съставената схемичка на печалба.
P.S. Моля те да не го приемеш като заплаха, но ако продължаваш да толерираш коментарите на Миладинка при теб, аз спирам да взимам отношение по постингите ти.
Поздрави!
цитирай
2. axlaxl - freeoldmen
10.02.2014 16:48
разкажи в резюме накратко за какво се бори този блогър, че много пише, а нищо не казва....:)
Изобщо не разбирам каква му е идеята....гледах, че ме вкарал в някакви класации....:)
цитирай
3. freeoldmen - axlaxl, иска блогът да стане едно по- добро и справедливо място,
10.02.2014 17:22
ама не е уцелил държавата...:-)))
цитирай
4. milady - re freeoldmen.....
10.02.2014 17:28
АЗ съм блогова ПОЛицайка №1,
с любезното нямо Согласие на домакина.
С полицИя ,не спорете, г/н Фрии..
все ЕДно Е че си говорите САМ!!
поздрави и цалуффки за моя щастлив и смел колега!
цитирай
5. hoho22hoho22 - Старче,
10.02.2014 18:08
freeoldmen написа:
В условията на измислена пазарна икономика.
Това не им пречи да си прибират печалбите, сигурно с кеф ни се чудят на простия акъл, още да сме тук.
Присъствието на нормални блогъри изобщо не е необходимо, при съставената схемичка на печалба.
P.S. Моля те да не го приемеш като заплаха, но ако продължаваш да толерираш коментарите на Миладинка при теб, аз спирам да взимам отношение по постингите ти.
Поздрави!

И без това постингите ми не се радват на дълъг живот. Достатъчно ме санкционират, та сега и ти :)) Това на шега
Ако се държи прилично нека и седят коментарите. Разбира се ако почне да полудява и да и се привиждат Гошовци ще трябва да трия.
цитирай
6. hoho22hoho22 - теб те четат китайци, аз явно на китайски говоря, би трябвало да се разберем
10.02.2014 18:16
axlaxl написа:
разкажи в резюме накратко за какво се бори този блогър, че много пише, а нищо не казва....:)
Изобщо не разбирам каква му е идеята....гледах, че ме вкарал в някакви класации....:)

Да боря се, ако така може да се опише желанието ми за по-чиста блогова среда, но засега много неуспешно. Наивно разчитам на това някои хора да се осъзнаят, казвайки някои истини, които смятам че ще са полезни. Просто поредният луд в БГ :(
цитирай
7. hoho22hoho22 - имам и една молба към всички от категория "най-активни"
10.02.2014 18:30
Моля Ви копирайте този ми постинг и го разпространете, преди да са го премахнали. Така и така копирате какво ли не, копирайте ме и мен, умолявам Ви. Надявам се да не Ви затруднят тези няколко реда.
Също така тайно се надявам и мен да ме прочетат поне малко китайци и да достигна няколко стотин прочита за да разберат всички хора колко съм щастлив от престоя си тук!
цитирай
8. zlatkostanoev - hoho,
10.02.2014 18:48
Поздрави! Убийствена ирония, под многото написано има два пъти повече за четене (и в междуредието има) ама дет` се вика, който разбрал – разбрал!
цитирай
9. mileidi46 - Смях се със сълзи. . . . за всеки сл...
10.02.2014 20:26
Смях се със сълзи....
за всеки случай ти копирам постинга,ако те изтрият,ще го пускам на всеки пет мин...:)))
Поздравления...
цитирай
10. nikikm - Днес,
10.02.2014 21:42
в тази България,единствено щастливи са идиотите! Да не ме разбереш грешно,че това е някой друг!
Любопитен съм за реакцията ти?Внимавай!
цитирай
11. hoho22hoho22 - Изненадите нямат край
10.02.2014 22:35
nikikm написа:
в тази България,единствено щастливи са идиотите! Да не ме разбереш грешно,че това е някой друг!
Любопитен съм за реакцията ти?Внимавай!


Какво да внимавам, че не те разбирам?!
Първата ми реакция бе, да посетя блога ти за да видя последната копи-пейст продукция. За съжаление там не открих този ми постинг, а всякакви други.
Така и така си дошъл, дори и коментираш (което е напредък) кажи защо такъв сорт постинги не заслужава да се копират и въз основа на какво избираш публикациите с които задръстваш блоговото пространство...

М/у другото на незнайния пълководец на китайската армия анонимни читатели които са ме посетили благодаря със смесени чувства.
Статистика за блога:
Прочетен днес: 874
цитирай
12. apostapostoloff - Сега остава и да
11.02.2014 05:25
забогатееш от блога си, та да бъдеш още по- щастлив.
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Много добре си го написал, бих те ...
11.02.2014 14:24
Много добре си го написал, бих те копирала но не виждам смисъл, защото не са те изтрили този път. Напоследък редко влизам тук, защото зимната олимпиада в Сочи ми е по-интересна от разправиите в блога. По тази причина не ти съдействах, но виждам че не е имало нужда. Поздрави!!
цитирай
14. hoho22hoho22 - Toзи път не само че не са ме премахнали,
11.02.2014 21:09
ами са ме поставили и в днес.бг
http://www.dnes.bg/blogini/2014/02/10/iz-dnevnika-na-edin-shtastliv-blogyr.215488
Да им се не начуди човек...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hoho22
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 203829
Постинги: 40
Коментари: 404
Гласове: 580
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930